REKLAMACJE I ZWROTY


1. USZKODZONA PRZESYŁKA

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uznane.

2. REKLAMACJA

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz wady techniczne, w tym:

zły rozmiar
zły kadr/zły materiał
brak części składowych zamówienia
Skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres reklamacje@wandwrap.pl

UWAGA!

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe.

UWAGA!

Wszelkie zastrzeżenia i uwagi po naklejeniu fototapety nie będą rozpatrywane.


Accept

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej